Verdal kommune

Verdal kommune har i underkant av 2000 ansatte inne i CarAdmin sin løsning.Verdal kommune benytter CarAdmin systemet til å forvalte alle sine kjøretøy.
Dette gjør at den kjøretøyansvarlige i hver avdeling enkelt har kontroll på nøkler, antall kjørte km, oppfølgingen av vedlikehold, EU-kontroll og skader. De benytter det også på alle sine sykler og hjemmetjenestens nøkler. Dette gjør at alle i organisasjonen kan benytte deling av biler og sykler for bedre utnyttelse i en selvbetjent løsning.
Verdal kommune har nå utvidet med CarAdmin økonomimodul.

Denne modulen hjelper de med å fordele kostnadene på riktig enhet, avdeling, tjeneste og ned på den enkelte bil. Denne løsningen er koblet opp mot regnskapssystemet som gjør at dette går automatisk og kostnadene går på riktig post.

Med CarAdmins kjøretøyøkonomi kan vi nøyaktig fordele kostnader ut på hvert enkelt kjøretøy, noe som har ført til bedre budsjettstyring og god innsikt i driftskostnadene.

.